Гојазност је један од најбрже растућих проблема модерног друштва, не само у Србији, већ и у целом свету. Према последњим подацима Светске федерације за гојазност (Њорлд Обеситy Федератион) предвиђа се да ће 51% светске популације, што је око 4 милијарде људи имати проблема са прекомерном тежином и гојазношћу до 2035. године. Скоро два милиона становника Србије (28 одсто укупне популације) биће гојазно до 2030. године, док ће још преко 215,000 деце узраста од пет до 19 година, односно њих 18 одсто, имати проблем са гојазношћу, што је један од највећих процената у Европи.
Избалансирана исхрана и умерена физичка активност предуслови су за превенцију ове болести модерног доба, као и бројних других обољења, која могу настати као последица прекомерне телесне тежине и седентарног начина живота.
Као одговор на овакву статистику Министарство здравља Републике Србије и Удружење за прехрамбену индустрију Привредне коморе Србије удружили су своје ресурсе и знање и покренули кампању „Тежи равнотежи“. Кампања је настала као подршка Националном програму за превенцију гојазности код деце и одраслих, са циљем да покрене позитивне промене у стилу живота грађана и укаже на важност проналажења баланса у свим сегментима живота. Кроз низ активности које ће бити реализоване у наредном периоду жеља нам је да се посветимо континуираном информисању грађана о могућностима превенције гојазности, кроз едукацију о принципима балансиране и разноврсне исхране, као и о значају физичке активности.
Друштвено-одговорне компаније Бамби, Цоца-Цола, Др. Оеткер, Јаффа, МАРБО Продуцт, Марс, Монделез и Нестлé, чланице Удружења за прехрамбену индустрију Привредне коморе Србије, препознале су значај кампање „Тежи равнотежи“ и пружиле подршку у даљем системском решавању проблема гојазности и раду на превенцији овог изазова модерног друштва.