На свечаности одржаној поводом завршетка друге фазе кампање „Нема цену“, компанија Мерцатор-С је уручила донацију Удружењу пацијената оболелих од меланома. У партнерству са Министарством здравља Републике Србије и Нивеа Сун, донација је прикупљена продајом јабука у одабраним ИДЕА, Рода и Мерцатор продавницама широм Србије, а целокупан приход усмерен је на подршку оболелима. У оквиру два таласа кампање „Нема цену“ Мерцатор-С донирао је до сада милион и по динара особама које се боре са најтежим болестима.
„Наша кампања је имала изузетан успех у подизању свести о важним темама које се односе на здравље, али и остварила конкретне резултате захваљујући партнерству које годинама негујемо са добављачима, купцима, заједницом и нашим запосленима, што је за нас јако важно. У два таласа овог пројекта, успешно смо прикупили милион и по динара донација за борбу против малигних болести рака дојке и меланома. Мерцатор-С се залаже за очување здравља заједнице и поносни смо што можемо да подржимо оне којима је помоћ најпотребнија“, изјавила је Наташа Павловић, директорка маркетинга компаније Мерцатор-С.
Др Мирсад Ђерлек, државни секретар у Министарству здравља је изразио захвалност што је донација уручена Удружењу пацијената оболелих од меланома и додао: „Министарство здравља улаже изузетан напор и огромна материјална средства како бисмо значајно унапредили положај пацијената оболелих од ретких и тешких болести, а допринос друштвено одговорних компанија је увек добродошао. Желим да похвалим друштвено одговорне компаније као што је Мерцатор-С, чије сам активности пратио у 2023. и 2024. и захвалан сам за оно што је ова компанија урадила, за сакупљен новац који је дониран грађанима који се боре са различитим облицима малигних болести. Посебно нам је важно што је Мерцатор-С, као компанија, инвестирала у подизање свести на пољу превенције код наших грађана, јер је то јако важно у лечењу пацијената и позивам остале компаније да следе овакав пример“.
Као што је истакнуто током данашњег догађаја, сви учесници су показали дубоку посвећеност очувању здравља кроз превентивне активности и едукацију. Овакве донације представљају још један корак ка подршци пацијентима оболелим од тешких болести и подизању свести о значају редовних прегледа.
Саво Пилиповић, председник Удружења пацијената оболелих од меланома, истакао је значај кампање: „Ова донација која нам изузетно значи јер доказ да заједно можемо направити разлику. Свака подршка нам је драгоцена у борби против меланома, посебно што с овом болешћу могу да се сусретну сви, без обзира на године и пол. Захвални смо компанији Мерцатор-С јер смо кампањом „Није свака тачка крај” добили највећу покривеност икада када је у питању едукација људи о овој болести и квалитет у начину обраћања грађанима.“
Владимир Видојевић, менаџер за маркетинг на месту продаје у НИВЕА, који су партнери у овом таласу пројекта, је указао на значај превенције, заштите и едукације. „Инспирација да заједно урадимо више је нешто што преносимо у годину испред нас и наставићемо да будемо иновативни када је у питању превенција и едукација појединаца.“