Институт за ментално здравље, Београд

На основу члана 7. Посебног колективног уговора за здравствене установе чији је оснивач Република Србија (''Сл. гласник РС'' бр. 96/2019.“),  члана 17. Статута Института за ментално здравље и дописа Министарства здравља број: 112-01-01069/20234-02 од 15.10.2024. године и Сагласности Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава - Закључка 51. број: 112-9094/2024. од 30.09.2024. године, вд директора Института за ментално здравље дана 09.12.2024. године доноси

 

Одлуку

о расписивању јавног огласа за пријем у радни однос

 

  1. НА НЕОДРЕЂЕНО ВРЕМЕ: - ДОКТОР МЕДИЦИНЕ – 2 извршиоца

 

Опис послова: обавља послове у оквиру своје стручне спреме под надзором доктора медицине специјалисте или субспецијалисте; води медицинску документацију; спроводи здравствену заштиту становништва; учествује у унапређењу квалитета здравствене заштите; обавља консултације са другим здравственим радницима и здравственим сарадницима; планира, надзире и евалуира спровођење здравствене заштите; бави се стручно-научним радом; учествује у раду стручног тима на нивоу организационе јединице и Клинике; учествује у едукативним активностима које организује Институт; обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца и директора Института. Пријављује сумњу на злостављање и занемаривања деце и адолесцента, насиља у породици и насиља према старим лицима према важећим процедурама Института. Обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца и директора Института.

 

Услови:  

- Високо образовање на Медицинском факултету:

- на интегрисаним академским студијама, по пропису који уређује високо образовање, почев

  од 10. септембра 2005. године;

- на основним студијама у трајању од најмање пет година, по пропису који је уређивао високо

  образовање до 10. септембра 2005. године.

Додатна знања / испити / радно искуство / здравствена способност:

- положен стручни испит;

- лиценца;

- најмање 6 месеци радног искуства у звању доктора медицине;

- здравствена способност утврђена од стране надлежног здравственог органа.

 

 

  1. НА ОДРЕЂЕНО ВРЕМЕ са пуним радним временом, на замени одсутне запослене - САМОСТАЛНИ ФИНАНСИЈСКО – РАЧУНОВОДСТВЕНИ САРАДНИК – 1 извршилац,

 

Опис послова: прикупља, уређује и припрема податке за израду финансијских анализа, извештаја и пројеката; проверава исправност финансијско – рачуноводствених образаца; припрема прописане документације за подношење пореских евиденција и пријава; врши билансирање прихода и расхода (месечно, квартално и годишње); врши билансирање позиција биланса стања; израђује документацију за подношење пореским службама и другим прописима установљеним органима и службама; води евиденције о реализованим финансијским плановима и контролише примену усвојеног контног плана; припрема и обрађује податке за финансијске прегледе и анализе, статистичке остале извештаје везане за финансијско – материјално пословање; припрема податке, извештаје и информације о финансијском пословању; припрема и обрађује захтеве за плаћање по различитим основама; прати прописе и води евиденцију измена прописа из делокруга рада; води евиденције из делокруга рада и извештава о извршеним активностима; обавља обрачуне и реализује девизна плаћања; води помоћне књиге и евиденције и усаглашава помоћне књиге са главном књигом; евидентира пословне промене; припрема документацију за усаглашавање потраживања и обавезе; чува и архивира помоћне књиге и евиденције; припрема и обрађује документацију за пословне промене исказане на изводима рачуна; контира и књижи набавску основних средстава и ситног инвентара на основу књигововодствене документације; врши обрачун амортизације и ревалоризације основних средстава; контира и књижи улаз и излаз материјала на основу књиговодтвене документације; учествује у изради периодичног и завршног рачуна; учествује у вршењу годишњег пописа имовине у Институту; врши припрему пописа и пописних листа а по извршеном попису утврђује вишкове и мањкове основних средстава и ситног инвентара; контролише електронске налоге за плаћање и аутоматске налоге за књижење; Одговоран је за законито и тачно књижење свих књиговодствених промена; књижи на основу исправних исконтираних налога за књижење и то  у вредносним  и робним  јединицама хронолошки и системски; води евиденцију и доставља извештаје надлежним организацијама и заводу за статистику о медицинској опреми од националног значаја. Обавља и друге послове по налогу непосредног руководиоца и директора Института.

 

Услови:   Високо образовање:

  • на основним академским студијама у обиму од најмање 180 ЕСПБ бодова, по пропису који уређује високо образовање почев од 10 септембра 2005 године;
  • на основним студијама у трајању од најмање три године, по пропису који је уређивао високо образовање до 10. септембра 2005. године.

Изузетно:

  • средње образовање и радно искуство на тим пословима стечено до дана ступања на снагу Уредбе о каталогу радних места

Додатна знања / испити / радно искуство / здравствена способност:

  • знање рада на рачунару
  • најмање једна година радног искуства
  • здравствена способност утврђена од стране надлежног здравственог органа

 

Заинтересовани кандидати подносе: пријаву на јавни оглас - молбу, радну биографију, фотокопију дипломе о завршеној школи, уверење о положеном стручном испиту, копију лиценце или решење о упису у Комору, доказ о радном искуству.

Код пријема кандидата за пријем у радни однос на ОДРЕЂЕНО време уговор се закључује до 28.02.2025. године, сагласно Инструкцији о реализацији тачке 3. кадровских планова здравствених установа из Плана мреже здравствених установа, односно док траје  сусензија тачке 3. кадровских планова.

Јавни оглас ће бити објављен на сајту Националне службе за запошљавање,  сајту Министарства здравља,  огласној табли и интенет страници Института за ментално здравље. Тражена документа се подносе у неовереним фотокопијама.  Изабрани кандидати дужни су у року од 3 (три) дана од дана објављивања одлуке о избору доставе документа у оригиналу или у овереним фотокопијама: диплома, уверење о положеном стручном испиту, лиценца, доказ о радном искуству (радна књижица или извод из ПИО Фонда), као и уверење о здравственој способности утврђено од стране надлежног здравственог органа. Одлука о избору кандидата ће бити објављена на сајту Института за ментално здравље www.imh.org.rs и неће се достављати учесницима огласа.

Рок за подношење пријава је 8 (осам) дана од дана објављивања на сајту Националне службе за запошљавање. Непотпуне и неблаговремене пријаве неће се разматрати. Пријаве доставити на адресу:  Институт за ментално здравље, Милана Кашанина бр. 3, Београд, са назнаком: ''За јавни оглас'' или предати лично у писарницу Института.                     

 

 

ВД  Д и р е к т о р а

Проф.др Милица Пејовић-Милованчевић